İki Video Arasındaki Fark

vırt zırt hüp hop güm pat çat BAM BAM BAM BAM!

Kişisel görüş ve tecribe, Uncategorized içinde yayınlandı | Yorum bırakın

Alzheimer Olmuşum Haberim Yok

İşte Alzheimer belirtileri;

  1. Günlük hayatı etkilemeye başlayan unutkanlık,
  2. Plan yapma ve problem çözmede sorunlar yaşanması,
  3. Daha önce bilinen ve yapılan işleri yapmada zorlanma,
  4. Zaman ve yer ile ilgili karışıklıklar,
  5. Görüntüleri anlamada ve birbiriyle ilişkilendirmede zorluklar yaşanması,
  6. Konuşma ve yazmada kelime bulma zorlukları
  7. Eşyaları yanlış yerleştirme,
  8. Karar vermede güçlük yaşama,
  9. Sosyal faaliyet ve yükümlülüklerden uzaklaşma,
  10. Kişilik değişiklikleri olarak sıralanmaktadır.

Ne yazık ki birden fazla belirtiye sahibim :/

Kişisel görüş ve tecribe içinde yayınlandı | ile etiketlendi | Yorum bırakın

Mad Men Season 6 Promo | “The Affair of the Year” | [HD]

Yeni sezonunu merakla beklediğim dizilerden Mad Men’in 6. sezonunun trailer’ı yayınlandı.

Uncategorized içinde yayınlandı | , , , , ile etiketlendi | Yorum bırakın

Mad Men 6. Sezon

Reklam dünyasının gelişim sürecini konu edinen ve sektördeki işleyişi bir parça olsun bizlere öğretmeyi başaran Mad Men dizisinin 6. sezon posteri yayınlandı.

Mad Men Season 6

Posteri görür görmez sizinde aklınıza gelen Blondie’nin One Way or Another şarkısı

Kişisel görüş ve tecribe içinde yayınlandı | , , ile etiketlendi | Yorum bırakın

Haber Kaynağı daha fazla görsel odaklı olacak. Content manager’ın işi zorlaşıyor. Kelimeler çok fazla görünür olamayacak. Yani daha doğrusu resmin üstünde yazılı olacak.
Facebook new newsfeed (1)
Tasarımcıların da işi zorlaşıyor. Daha yaratıcı işler beklenecek. Takım oyunu oynayan kazanır, elması kızarır 😉

facebook-yeni-haber-kaynagi-newsfeed-sosyal-medya-izmir
Dün sitemizde bahsetmiştik beklenen gün geldi ve Facebook yeni “Haber Kaynağı” tasarımını tanıttı. Türkiye saati ile 20.00’da başlayan tanıtım toplantısında “Haber Kaynağı”nın örneği katılımcılara sunuldu. Mevcut haber kaynağına göre bir çok görsel yenilik karşımıza çıkacak. Göze çarpan en önemli özeliklerden biri tek sütunlu tasarım. Yakın zamanda fan page sayfalarında da olacak bu yenilik ile “Tab” bölümünde de birçok değişiklik söz konusu olacak.

View original post 216 kelime daha

Kişisel görüş ve tecribe içinde yayınlandı | Yorum bırakın

Hangover 3 Teaser

Yok artık yaa.

Abi daha ofisten çıkmadan önce yazdım yazıyı trailer bekliyoruz çakmalarını izlemekten bıktık diye.

Eve geldim IMDB’de yayınlanmış teaser. Biraz özetlemek gerekirse muhteşem üçlü bizi yine güldürmeye ve “hassiktir” dedirtmeye devam edecek.

Kişisel görüş ve tecribe içinde yayınlandı | , , , , ile etiketlendi | Yorum bırakın

Hangover 3 Official Trailer Çıktı

Bütün DVD’cilerde ve tezgahlarda bulabilirsiniz.

DVD’de tek adres: Dvd’ci Metin ( Bkz. http://vimeo.com/23258070)

Şaka şaka! Henüz Dvd’ci Metin, vizyona girmemiş filmleri tezgahına asla sokmuyor. Ama ne yalan söyleyeyim popüler olmamış viral reklamların youtube linklerini twitter adresinde yayınlıyor diye duydum.

Velhasılıkelam, 3 ay öncesinden başladı Hangover 3 trailer videoları. Heveslendik tabi bizde. her videoyu izledik 10. saniyede anladık eski filmlerden görüntüleri croplayıp renderladıklarını. İnsan izliyor bi heves “ha şimdi” “bu gerçek” “kesin yayınlandı” “olum official yazıyo aç izleyelim”  diye ama elde var sıfır. Ta ki bunu görene kadar

Arkadaşlar işte official poster.

Biraz hayri pıttır’ın son filminin afişi gibi olmuş.

Ama olsun en yakın zaman “Exactly Actual Real Official Trailer”ı bekliyoruz.

Sevgiler saygılar.
Sizlere şimdilik veda ederken bu videoyu paylaşmak istedim. 3. filmin fragmanı da bunlara benzeyecek büyük olasılık

Kişisel görüş ve tecribe içinde yayınlandı | , , , ile etiketlendi | Yorum bırakın

Anita Drake // Concert privé

Anita Drake // Concert privé.

Kişisel görüş ve tecribe içinde yayınlandı | Yorum bırakın

Pepee Harlem Shake

Pepee dancing Harlem Style

Uncategorized içinde yayınlandı | Yorum bırakın

Bıyıklı Kahramanlar

Kişisel görüş ve tecribe içinde yayınlandı | Yorum bırakın